Rühmatreeningu tunniplaan

  Esmaspäev Teisipäev Kolmapäev Neljapäev Reede Laupäev Pühapäev
09:00 Streching Intensive Training  Streching Intensive Training Streching  Streching  Intensive Training
10:00            
10:30              
11:15              
11:30              
12:45              
14:00              
15:30              
16:00              
17:00  AeroJooga  Jooga Yoga Therapy/AeroJooga  Jooga  AeroJoogaFamily    
18:00            
18:15  Streching    Streching  Streching    
19:15 Sky Jumping Fitness   Sky Jumping Fitness   Sky Jumping Fitness    
20:30              

Количество мест ограничено, участие в тренировках только по предварительной записи! (тел 56 858 656)

TRX

TRX on treening, mis seisneb oma kehakaaluga tehtavatel harjutustel. See sai alguse USA mereväes, kus laevade kitsastes oludes leiti võimalus füüsilise vormi hoidmiseks ja parandamiseks. Treeningvahend koosneb ühest kinnitusrihmast, mis omakorda jaguneb kaheks võrdseks rihmaks, mille pikkust saab reguleerida vastavalt harjutuse iseloomule lühemaks või pikemaks. Selles treeningus saab treenida jõudu, painduvust ja tasakaalu ning parandada liigeste liikuvust. TRX sobib nii harrastustreenijatele, kes soovivad parandada lihasvastupidavust ja kehatunnetust, kui ka professionaalsetele sportlastele, kelle jaoks on füüsiline tippvorm lahutamatu osa igapäevaelust.

Treener Marina Smirnova
Sertifitseeritud TRX treener, fitnesstreener, International Decalifting Federation.

DSC 0712