Rühmatreeningu tunniplaan

  Esmaspäev Teisipäev Kolmapäev Neljapäev Reede Laupäev Pühapäev
09:00 Streching Intensive Training  Streching Intensive Training Streching  Streching  Intensive Training
10:00            
10:30              
11:15              
11:30              
12:45              
14:00              
15:30              
16:00              
17:00  AeroJooga  Jooga Yoga Therapy/AeroJooga  Jooga  AeroJoogaFamily    
18:00            
18:15  Streching    Streching  Streching    
19:15 Sky Jumping Fitness   Sky Jumping Fitness   Sky Jumping Fitness    
20:30              

Количество мест ограничено, участие в тренировках только по предварительной записи! (тел 56 858 656)

Jooga

Füüsilist teed pidi vaimse poole liikumine on jooga kõige imelisem ja tõhusam vahend ning peamine tunnus, mis eristab joogaharjutusi tavalisest võimlemisest.
Joogatreeningus on kasutusel põhiasendid ehk „asanad“. Jooga on imevahend iga inimesele: vanale ja noorele, tervele ja haigele, mehele, naisele ja lapsele. Stressirohketel perioodidel soovitame kõikidele hetkeks aeg maha võtta ja keskenduda endale ja universumile. See aitab meeli ja keha energeetiliselt puhastada ning hoiab teid füüsiliselt ja vaimselt heas vormis.
Jooga praktiseerimine aitab säilitada tervislikku kehakaalu, annab rohkem painduvust. Samuti annab Teile ka parema une, vähendab stressi, tugevdab immuunsussüsteemi. Jooga regulaarne praktiseerimene on kasulik nii kehale, meelele kui hingele.

Yoga